Проблемна тема:
Проблемне навчання
на уроках трудового навчання
як стимулювання творчої діяльності
Проблемна тема:
Проблемне навчання
на уроках трудового навчання
як стимулювання творчої діяльності
Метою трудового
навчання є формування технічно, технологічно освіченої особистості,
підготовленої до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного
високотехнологічного інформаційного суспільства, життєво необхідних знань,
умінь і навичок ведення домашнього господарства, забезпечення умов для
професійного самовизначення учнів, вироблення в них навичок творчої діяльності,
виховання культури праці. Трудове навчання в школі сприяє формуванню в учнів
компетентностей, а саме:
·
технічного і технологічного кругозору;
- · культури праці та побуту;
- · самостійного та критичного мислення;
- · розвитку особистісних якостей, потрібних людині як суб’єкту сучасного виробництва і культурного розвитку суспільства,
- · виховання відповідальності за результати власної діяльності.
Дослідження науковців
засвідчили, що творчість — це досить складний і своєрідний процес, якому можна
навчитися. Для цього необхідно виявити його закономірності, на основі яких
можна створити певні методи або прийоми. Пошук наукової організації творчої
праці дав змогу розробити нові методи розв'язку проблемних задач. Серед
розроблених ученими методів найбільш ефективними і відомими в сучасній
літературі з питань технічної творчості є: метод мозкового штурму, метод
фантазування, метод зразків, метод фокальних об'єктів, метод створення образу
ідеального об'єкта.
Сьогодні поширеною є
думка про те, що для піднесення предмета й методики його викладання на
належному науково-методичному рівні, треба повернутися до технологій проектного
навчання. В основу якої має бути покладена творча діяльність учнів,
зорієнтована на вільний вибір ними об'єкта проектування.
Немає коментарів:
Дописати коментар